Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 10 Mac 2014

(Video) Demi Anwar Ustaz PR Mendoakan Sesama Umat Islam Di Laknat



Di saat rakyat mendoakan keselamatan kepada mangsa tragedi pesawat MH370 yang hilang sehingga kini gagal dikesan.. Pakatan Haram pulak menggunakan doa untuk memohon agar sesama Umat Islam di laknat hanya kerana seorang individu bernama Anwar Ibrahim.

Bagi penyokong Pakatan Haram.. Sekiranya sesuatu keputusan Mahkamah tidak menyebelahi mereka.. Mereka akan menganggap Hakim Mahkamah tersebut telah dibeli.. Sekiranya Keputusan memihak kepada mereka.. Mereka akan anggap Hakim Mahkamah tersebut adil.. 

Ternyata penyokong Pakatan Haram cukup mudah di tipu pemikiran mereka sehinggakan mereka tidak sedar yang mereka sedang perbodohkan Anwar Ibrahim.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Apa nak hairankan...banyak dah terbukti apa yang mereka doakan Allah s.w.t. makbulkan tetapi bukan kepada musuh-musuh politik mereka tetapi Allah s.w.t. balikkan doa itu kepada mereka sendiri.
Ada otak dan akal fikir sendiri. Banyak yang tersurat dan tersirat.

Unknown berkata...

Minta maaf lah nak komen sikit ,Teruk sangatkah islam dalam kerajaan sampai di doakan laknat kepada mereka,Islam ni tak ganas dan teruk macam di afganistan,pakistan yang terlalu extreme , Tak perlulah di doakan laknat ,Doakan lah agar hati mereka berubah kembali kepada islam ,patutlah bangsa asing cop melayu islam pengganas ,

Tanpa Nama berkata...

Pak lebai jahil....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog