Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 16 Jun 2013

Kantoi !!! Individu Berjawatan Tinggi Dalam Kerajaan Negeri Claim Duit GLC Untuk Berceramah Politik #HanyaDiKedah



Terkejut juga Pisau Kesah apabila di beritahu beberapa pemimpin PAS Kedah telah claim duit syarikat milik kerajaan negeri (GLC) sebanyak RM300 untuk sekali turun ceramah politik di sekitar negeri Kedah. RM300 tu tak termasuk dengan bahagian yang di perolehi dari hasil kutipan derma tin milo PAS.

Antara individu yang claim duit GLC untuk ceramah politik merupakan seorang individu yang berjawatan tinggi dalam Penerangan Kerajaan Negeri.. Pisau Kedah di maklumkan individu terbabit bergaji RM 8,000 (TIDAK TERMASUK ELAUN KHAS). RM4,000 di bayar melalui Kerajaan Negeri, RM4,000 di bayar melalui duit GLC.

Pehh.. Banyak tu.. dah la dapat gaji besar dan elaun khas dari kerajaan negeri, lepas tu claim pulak duit GLC sebanyak RM300 untuk berceramah politik pulak tu.. Yang paling tak tahannya duit kutip derma ceramah dari penyokong Pakatan Haram pun di sapu juga.. Kononnya duit itu merupakan duit derma jihad membantu PAS..

Berjihad sungguh la... Berjihad untuk pemimpin PAS Kedah yang berjawatan tinggi dalam kerajaan negeri bertambah kaya raya dengan hasil fitnah dalam ceramah.

Tak rasa bodoh ka penyokong Pakatan Haram ni terpaksa berkerja keras lepas tu terpaksa menderma kepada orang yang bergaji besar dan kaya raya.. lepas tu kena tipu kata kononnya mereka memperjuangkan nasib rakyat yang di di zalimi kerajaan Malaysia.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog