Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 24 Jun 2013

Tu Dia !!! Gambar @AnwarIbrahim Di Majlis Angkat Sumpah Yang Menyakitkan Hati Beruk #Black505



Hari ini berlaku lagi ketegangan apabila kumpulan yang di ketuai Safwan Anang cuba merempuh kawalan pihak Polis di Parlimen bagi membantah majlis angkat sumpah anggota Dewan Rakyat.

32 individu termasuk Safwan Anang telah di tahan pihak Polis di sebabkan kejadian tersebut.

Beria-ia penyokong Pakatan Haram bersusah payah mengadakan demonstrasi di jalanan sehingga ada yang di tahan pihak Polis ketika bertindak liar di sebabkan membantah keputusan PRU13 yang lalu tapi Anwar Ibrahim pulak bersikap hipokrit apabila mengangkat sumpah sebagai anggota Dewan Rakyat..

Kepada penyokong Pakatan Haram yang percayakan hasutan si Anwar Ibrahim patut melihat gambar di bawah ini yang cukup menyakitkan hati anda.. Gambar di ambil selepas mengangkat Sumpah sebagai anggota Dewan Rakyat hari ini.





Bersusah payah penyokong Pakatan Haram dok terguling atas jalan raya bagi membantah keputusan PRU13, Anwar Ibrahim pulak termampu tersenyum lebar setelah mengangkat sumpah sebagai anggota Dewan Rakyat.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog