Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 15 Jun 2013

Tu Dia !!! Tak Puas Dengan Memfitnah, La Ni Blogger PAS Kedah Dah Mula Mencarut Pulak Dah...





Sebelum PRU13 yang lalu semasa PAS menjadi pentadbir kerajaan negeri Kedah selama sepenggal, tidak pulak pernah puak-puak PAS Kedah ni dok menyungut pasal jalan berlubang walaupun hakikatnya jalan-jalan di sekitar lebih teruk daripada sekarang ni.

Dapat duit peruntukan penyelenggaraan jalan RM150 juta dari kerajaan pusat pun.. Kerajaan negeri pentadbiran PAS sebelum ni pun cuma guna RM 60 Juta untuk selenggara jalan dan selebihnya di katakan telah di masukkan dalam tabung amanah MB kononnya.

Apabila terus di desak adakah benar duit lebihan penyelenggaraan jalan itu berada dalam tabung amanah MB.. Baru la Puak PAS yang mentadbir kerajaan negeri Kedah mengaku telah menggunakan duit tersebut untuk membayar gaji kakitangan kerajaan negeri..

Dah la penipu... lepas tu tidak amanah pulak tu... Kerajaan Pusat bagi duit suruh selenggara jalan di negeri untuk keselesaan rakyat kedah tapi di gunakan kot lain pulak. Sekarang ni bila dah jadi pembangkang tau pulak dok menyungut jalan teruk.

Tapi apa-apa pun Pisau Kedah bersyukur sebab Allah S.W.T telah membuka pancaindera puak-puak PAS ni yang sebelum ini tidak dapat melihat dengan jelas jalan-jalan yang rosak teruk akibat duit yang di amanahkan untuk selenggara jalan telah di gunakan kot lain.

Pisau Kedah berharap selepas ini Allah S.W.T membuka hati puak-puak PAS Kedah ni supaya sedar akan dosa fitnah yang mereka terpaksa tanggung selama ini.

Bab jalan yang teruk dari peninggalan PAS.. Insy'Allah Pisau Kedah yakin Kerajaan Negeri Kedah sekarang ini di bawah pentadbiran BN mampu menyelesaikan.. Harap makluma la.. Bukan senang nak cuci najis-najis yang pemimpin PAS dok berak merata-rata sebelum ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog