Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 2 Mac 2013

Celaka !!! Anak Cina DAP Menghina Dua Anggota Keselamatan Yang Maut Dengan Gelaran Anjing


Memang celaka betul anak cina penyokong Pakatan Haram ni sehingga sanggup mengelar dua anggota yang terkorban dalam mempertahankan kedaulatan Negara sebagai Anjing UMNO..

Anak cina penyokong DAP haram jadah ni patut di lucutkan kerakyatan Malaysia kerana tidak pernah menghargai dan menghormati peranan yang telah di mainkan anggota keselamatan di dalam mempertahankan kedaulatan Negara.

Sememang Pakatan Haram mendidik penyokongnya supaya membenci anggota keselamatan negara. Sebagai contohnya anggota keselamatan sering di cemuh dengan pelbagai gelaran ketika menjalankan tugas menghalang demonstrasi yang di adakan di Pakatan Haram.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

celaka betul pd empunya nama tu..hey barua..keselamatan Negara tlg jgn dipolitikn,keluarga mngsa PDRM yg terkorban reda demi mempertahankan maruah negara..dia pula hina dgn panggilan ANJING..org mcm ni patut dihukum dn diambil tindakan sewajarnya oleh rakyat yg memiliki smangat patriotik.sudahlah xnak menjadi anggota keselamatan(takut mati),main sedap mulut aje mnghina PDRM dan org Melayu.inilh dia peninggalan wadah negatif perjuangan pakatan haram jadah diMalaysia ini..mereka ini msti dihapuskan pd PRU13 nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog