Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 30 Mac 2013

Gempar !!! Ketua Bahagian UMNO Di Kedah Kena Sound Dengan Penyokong UMNO


Tentunya puak-puak PAS Kedah yang cukup anti kepada Cikgu Non akan merasa gembira apabila Pisau Kedah bagi tahu yang ceramah Cikgu Non di Pokok Sena hanya mampu menarik 50 orang saja yang datang.

Pisau Kedah kata 50 orang sahaja yang hadir tu bukannya apa. Pisau Kedah tidak mahu la puak PAS dok kata Pisau Kedah ni kaki tipu apabila mengatakan lebih dari seribu orang yang hadir ke program ceramah Cikgu Non walaupun hakikatnya lebih dari seribu orang datang menyaksikannya.


Pastinya lepas ni Mahfuz Omar, Ahli Parlimen yang berfikiran taraf budak PASti akan tersenyum lebar untuk berkempen di Pokok Sena kerana Cikgu Non telah menolong Mahfuz Omar berkempen di kawasannya dengan pendedahan keburukkan yang di lakukannya.



4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

sapa ketua bahagian tu..nak jgak tau..mcm haram cakap serupa tak salah. rakyat pulun nak bagi menang depa yg dok ataih main pulun tembolok masing2...

Tanpa Nama berkata...

cerita pasai pulun tembolok masing2 memang masih berlaku. Jenis yg takmau bersusah sikit tolong huloq borang pprt ke, baiki rumah ke...jenis nak jawatan tp tak mau tulong dan tak jaga kebajikan anak2 buah dan org kampung. Maka, dasar kerajaan tak sampai ke akar umbi, tak merasa. Kalau rakyat sakit hati, depa akan manifestasikan di peti undi. Manusia tak amanah. Jaga2.

Tanpa Nama berkata...

Ada banyak Ketua Bahgian yang macam tuuuu... Jika ada yang berani tegur macam tu baguih lah. Jangan kutuk, nanti Ketua Bahgian mngamuk plaaak... Payah nak menang nanti. Apa pun semua itu, jika betul ada sabotaj, la ni dah boleh lapuran segera kapada Jawatankuasa Disiplin dan di pecat.

Tanpa Nama berkata...

penah jugak bersembang dgn geng2 yg dekat dgn org atas ni. mmg pekak badak betoi depa ni. dlm situasi politik mcm ni pun ada lg dok kisah org tu tak ok org ni tak ok. idea org tu x blh pakai idea org ni x blh pakai. padahal semua dok dlm 1 parti. kepala hotak masing2 dok rasa depa dah kuat sgt gamaknya..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog