Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 6 Mac 2013

Info !!! Tabung Kebajikan PDRM Yang Perlu Masyarakat Prihatin Tahu #Pray4Sabah



Pisau Kedah tidak ada niat memperlekehkan niat murni Dewan Pemuda PAS Malaysia untuk mengutip derma bagi " Tabung Perajurit Tragedi Lahad Datu ".. Alhamdulillah kalau niat di hati itu ikhlas untuk membantu mengutip derma kepada keluarga Wira Negara yang terkorban di Lahad Datu. Tapi seandainya niat tak betul.. Tanggunglah di akhirat nanti.

Sejujurnya bagi diri Pisau Kedah sendiri, Pisau Kedah rasa was-was untuk menderma melalui kutipan derma yang di lakukan Dewan Pemuda PAS Malaysia kerana bimbang tidak sampai kepada tempat yang hendak di derma sepertimana yang berlaku terhadap tabung Memali serta kutipan-kutipan derma ceramah PAS yang tidak tahu kemana penghujung derma itu pergi.

Kepada individu yang rasa bertanggungjawap membantu Wira-Wira Negara yang terkorban dan cedera dalam tragedi Lahad Datu. Eloklah membuat derma terus ke Tabung Kebajikan PDRM yang di sediakan pihak PDRM.



Pihak polis menerima pertanyaan daripada masyarakat prihatin yang menyuarakan hasrat mereka untuk menghulurkan bantuan kepada balu-balu dan anak-anak mangsa terkorban dan cedera dalam insiden pencerobohan di Sabah.

Sehubungan itu, segala bentuk bantuan boleh disalurkan melalui TABUNG KEBAJIKAN PDRM,


Nombor Akaun Maybank: 564100004646




Sumbangan cek boleh dihantar terus kepada Pegawai Kebajikan Pasukan Bukit Aman, Kuala Lumpur. Slip bank sumbangan boleh dikirim kepada Pegawai Kebajikan Pasukan di alamat Tingkat 26, Menara 2, 50560, Kuala Lumpur, emel : kebajikan_ba@rmp.gov.my atau fak: 03-26912501.

Sebarang pertanyaan boleh menghubungi talian 03-22668036/8038.

PDRM mengucapkan ribuan terima kasih di atas keprihatinan warga Malaysia yang ingin menghulurkan bantuan kewangan untuk meringankan beban keluarga perwira-perwira yang terkorban.

SUMBER RUJUKAN FB PDRM :-klik

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog