Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 19 Mac 2013

Di Sebab Kecut Perut Dengan Kebangkitan BN, PAS Kelantan Guna PBT Untuk Berkempen Politik



PAS Kelantan sekarang dalam keadaan terdesak apabila menggunakan kuasa mereka dalam Pihak Berkuasa Tempatan ( PBT ) untuk memaksa peniaga-peniaga memasang CD ceramah PAS di saat PRU 13 semakin hampir. 



Bagi Pisau Kedah arahan memasangkan CD ceramah Agama itu memang bagus la sebelum setengah jam bermulanya Solat Zohor, Asar, Magrib dan Isyak.. Pisau Kedah pun sokong tindakan yang di ambil PBT. Tetapi tidak perlu la menggunakan kesempatan mengarahkan pemasangan CD ceramah PAS.

Agak keterlaluan apabila menggunakan Syurga sebagai jaminan kepada sesiapa yang memasang CD ceramah PAS sebab Syurga dan Neraka itu ketentuan Allah S.W.T yang maha berkuasa.

Kepada yang mempercayai bahawa Undi PAS Masuk Syurga.. jom kita dengar apa yang di perkatakan orang PAS sendiri yang tidak mempercayai doktrin tersebut dan mengatakan Nik Aziz dan Hadi Awang belum tentu masuk syurga.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog