Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 23 Mac 2013

Panas !!! @abby_abadi112 Betina Sundal Cuba Mempolitikkan Isu Wira Negara Yang Terkorban #LahadDatu




Memang sudah agak keterlaluan apabila Ostazah Mee Segera PAS cuba membina persepsi negatif terhadap Kerajaan yang kononnya Kerajaan Malaysia menipu isteri Arwah Supt Ibrahim Lebar bahawa Arwah sebenarnya telah di hantar untuk berkursus ke Sabah.

Yang peliknya pada awal kenyataan Ostazah Mee Segera PAS dalam akaun twitter yang dipetik kenyataan dari individu bernama Cik Murni, bahawa Arwah Supt Ibrahim Lebar memberi tahu Isterinya Puan Rosiah Dahlan, bahawa pemergiannya ke Sabah adalah untuk berkursus.

Alih-alih selepas tu menyalahkan pulak Kerajaan Malaysia menipu.

Sekiranya benarlah seperti yang di dakwa individu bernama Cik Murni, bahawa Arwah Supt Ibrahim Lebar merahsiakan kepada isterinya tujuan ke Sabah dengan menggunakan alasan untuk berkursus, tentunya Arwah Supt Ibrahim Lebar berbuat demikian untuk mengelak dari isterinya merasa bimbang sekiranya mengetahui perkara sebenar.

Pisau Kedah yakin, individu bernama Cik Murni hanya mengada-adakan cerita untuk memburukkan Kerajaan Malaysia dan selepas itu Ostazah Mee Segera PAS menggunakan kenyataan tersebut untuk menimbulkan persepsi negatif.

Lihatlah bertapa teruknya dan terdesak penyokong Pakatan Haram menggunakan isu Wira Negara yang terkorban di Lahad Datu sebagai modal politik bagi meraih sokongan rakyat di PRU 13.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sakit hati aku bila PAS yang dah kepupusan ulamak mengambil artis mcm betina ni utk berceramah...mcm dah x ada org lain dah....tapi elok lah...hat dok dengaq tu semua bodoh jugak....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog