Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 25 Mac 2013

Tawaran Menarik !!! Jom Dapatkan KIT TINDAKAN Istimewa Dari PM Malaysia #JomBertindak



Baru-baru ini, atas inisiatif  YAB DS Najib Razak sendiri, beliau telah melancarkan satu kit tindakan yang di panggil " Jom Bertindak " melalui laman web 1Malaysia.

Apa yang menariknya, kit tindakan ini mengandungi kelengkapan asas bagi membantu anda bersiap sedia untuk menghadapi Pilihanraya Umum yang akan tiba bila-bila masa sahaja.

Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut tentang kit tindakan Jom Bertindak dan ingin memilikinya, anda boleh la terus klik sini untuk membuat pendaftaran.

Sekiranya anda mendaftar, anda akan menerima satu buku panduan yang menyediakan tip-tip mudah bagi pengundi baru dan mereka yang ingin rujukan semula. Selain dari buku panduan, anda akan menerima juga satu pin kolar, sebatang pen dan beberapa keping pelekat " Jom Bertindak" ,

Untuk pengetahuan, kit tindakan " Jom Bertindak " adalah percuma untuk keseluruhan rakyat Malayisa. 

Jangan lepaskan peluang ke emasan ini untuk mendapatkan kit tindakan " Jom Bertindak " secara percuma.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog