Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 22 Mac 2013

Hot Video !!! Aksi Al-Juburi Mengayat Mahasiswa Untuk Di Kerjakan Lubang Kunyit Di Dedahkan



Sebelum ini Pisau Kedah ada tunjukan satu video aksi-aksi berahi seorang Tua Terkutuk yang tidak sedaq diri sedang beromen dengan seorang jantan ( klik di sini ). Namun apa yang cuba Pisau Kedah paparkan pulak kali ini dalam blog Pisau Kedah adalah satu video lakonan orang Tua Terkutuk itu lagi dan kali ini Orang Tua Terkutuk tersebut sedang mengayat seorang Mahasiswa untuk di kerjakan lubang kunyitnya.


Pisau Kedah ada menunjukan video di atas ni dan video sebelum ini kepada beberapa member Pisau Kedah yang menganut ajaran PAS di Kedah. Semasa menunjukan video di atas ni kepada member-member, Pisau Kedah telah menafikan  individu Tua Terkutuk tersebut merupakan Anwar Ibrahim seperti mana Nik Aziz menafikannya sebelum ini..

Untuk pengetahuan semua, selepas member-member Pisau Kedah  tengok video tersebut. Pisau Kedah telah di kutuk dan di maki member-member yang berfahaman ajaran PAS kerana menafikan individu berkenaan merupakan Anwar Ibrahim sehinggakan ada seorang member Pisau Kedah kata " Hang ni buta ka rabun ka atau mangkaq sampai tak boleh kenal sapa individu dalam video tu.. Itu Anwar Ibrahim laaa !! ".

Tapi apa-apa pun cara mengayat Orang Tua Terkutuk dalam video di atas ni untuk mendapatkan lubang kunyit seorang Mahasiswa memang mengelikan Pisau Kedah. 

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Pimilik Blog...saya berpendapat wjah2 yg nampak tu bukan Anwar Ibrahim ..Rupsa sama tetapi bukan dia....tetap bukan dia....Anwar tu org yg baik...mungkin 99.999% menyerupai Anwar...agaknya setan kot yg menyerupai Anwar...atau Anwar yg menyerupai bapak setan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog