Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 22 Mac 2013

Hot Video !! Si Jambu Anwar Cemburu Bila Di Tanya Soal Video Chinadoll



Tak sangka juga Pisau Kedah, si jambu Anwar Ibrahim, Rafizi Ramli seorang yang cepat melatah apabila wartawan bertanya soalan berkenaan Anwar Ibrahim menyaman Papagomo berkenaan video sodomi Anwar Ibrahim dengan China Doll 

Nampak gayanya apa yang di perkatakan Pakatan Haram, kononnya mereka memperjuangkan kebebasan media langsung tidak boleh di percayai.

Kalau sebelum ini Anwar Ibrahim mahu saman media apabila  bertanya soalan berkenaan laporan media Filipina yang mendakwa dirinya ada kaitan dengan pencerobohan Lahad Datu, kini Rafizi Ramli pulak telah menafikan hak kebebasan media dengan menyalahkan wartawan dengan soalan yang di tanya.


Kalau kita dengar betul-betul wartawan bertanya, kenapa Anwar Ibrahim berani menyaman Papagomo dalam isu terbaru video skandal Anwar Ibrahim di timbulkan dalam laman media sosial sedangkan dalam video aksi Chinadoll sebelum ini yang di keluarkan Papagomo dan Datuk T, Anwar tidak berani menyaman ?

Persoalan pokoknya mengapa Rafizi Ramli tidak menjawab apabila di tanya " mengapa Anwar tidak berani menyaman Papagomo dan Datuk T sebelum ini berkenaan penyebaran video aksi Anwar dengan Chinadoll ? ".
Kalau tak boleh nak jawab soalan yang di tanya sekurang-kurangnya Rafizi Ramli kena jawab la No Komen dan bukanya menjawab dengan jawapan yang melalut-lalut. 

Ada ka patut apabila tak boleh jawab soalan yang di tanya wartawan di persalahkan wartawan pulak dengan soalan yang di tanya. Memang bengap la Rafizi Ramli ni..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog