Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 28 Mac 2013

Comfirm Di PRU 13 Saifuddin Nasution Bakal Di Bungkuskan Geng PKR



Mampuih la Saifuddin Nasution lepas ni kena bungkus dengan geng PKR yang pro kepada  Nurul Izzah setelah Saifuddin Nasution mengesahkan pelakon video porno yang di lihatnya merupakan Nurul Izzah.

Dalam kenyataan Saiffudin, dia mendakwa video berkenaan telah di tunjukkan agen UMNO yang mahu menjatuhkan Nurul Izzah. Namun sehingga sekarang Saiffudin tak dapat mengesahkan bahawa agen yang di jumpainya itu memang benar-benar agen UMNO.



Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail mendakwa selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej.

Malah Saifuddin mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain telah dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks melibatkan Nurul Izzah yang juga ahli Parlimen Lembah Pantai.

Menurut Saifuddin lagi, mereka juga turut didedahkan dengan video kedua yang melibatkan Anwar Ibrahim.

Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.

“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.

“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di ibu pejabat PKR hari ini.

Sekiranya Saiffudin tak dapat mengesahkan bahawa benar-benar agen UMNO yang di jumpainya itu.  Ini bermakna kemungkinan orang yang di jumpainya merupakan agen dalam Pakatan Haram yang mengaku agen UMNO di dalam opeerasi mahu menjatuhkan Nurul Izzah dalam PKR.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog