Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 14 Mac 2013

Hot !!! Gambar Cikgu Hina Pasukan Keselamatan Di Lahad Datu Kena Tangkap Dengan Polis



Ini natijahnya bila menghina anggota Polis. Guru sepatutnya memberikan contoh tauladan yang baik akan tetapi berkelakuan sebaliknya.

Polis telah berjaya menangkap seorang guru yang bertanggungjawab menghina pasukan keselamatan sebagai ‘anjing’ dan menganggap kematian mereka sebagai ‘mati katak’ dalam laman sosial Facebook miliknya, baru-baru ini.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata, lelaki itu, Mohd. Lotfi Nor, 37, yang berasal dari Pasir Putih.

Menurut beliau, pihaknya telah membuka kertas siasatan berhubung laporan polis yang dibuat sebelum ini mengikut Seksyen 41 Akta Hasutan 1948.

“Siasatan segera akan dijalankan kerana tindakan lelaki itu yang dipercayai mengajar di Sekolah Kebangsaan (SK) Tok Bali, Pasir Puteh di sini bukan sahaja melampau tetapi boleh meracuni fikiran orang ramai.- Mat Kilau Penang

2 ulasan:

anoymous berkata...

Inilah ajaran dari pas,menghina,memaki hamun,fitnah,umpat keji dah menjadi santapan harian mereka tak kira siang atau malam,lepas ini bolehlah jadi penceramah tetap pas,dah tak layak jadi guru orang macam ini...

Bukit Gelugor Online berkata...

iya btui tu mat anon 11.01 ptg...pas memang ajaq maki2 dan fitnah...syukur lah Umno dan BN xbuat fitnah dan maki hamun...BN dan Umno sangat tertib sekali..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog