Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 16 Mac 2013

Info Lahad Datu : Jamalul Kiram III Menghasut Kerajaan Indonesia Untuk Menyerang Malaysia #Pray4Sabah

Setelah gagal meraih simpati dari Kerajaan Filipina untuk membantu pencerobohan di Lahad Datu. Kini bangsat Jamalul Kiram III mula menghasut Kerajaan Indonesia supaya membantunya di dalam melancarkan serangan terhadap Malaysia.



Mengikut laporan terbaru dari media Indonesia iaitu Merdeka.com, Ketua penceroboh di Sabah iaitu Kiram III mengaku telah memohon pertolongan dari Presiden Indonesia di dalam pertempuran dengan pasukan keselamatan Malaysia di Sabah.
Kiram menggunakan alasan bahawa Indonesia juga mempunyai hak ke atas Sabah dan Sarawak seperti yang ditulis dalam Perjanjian Mafilindo.

Menurut laporan portal berkenaan lagi, Kiram III juga menawarkan kedaulatan Sulu kepada Indonesia jika pihak republik berkenaan mampu membantu Kesultanan Sulu merampas Sabah dari Malaysia. seterusnya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog