Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 19 Mac 2013

Hot !!! Misteri 50 Sen Yang Di Miliki Kanak-Kanak Sulu Terbongkar



Seluruh Filipina terkejut dengan kisah 50 sen yang diserahkan oleh komando Malaysia kepada seorang budak kecil yang ketika itu berada di hadapan rumah Kiram. Ketika itu gambar jarak dekat rumah Kiram diambil oleh komando Malaysia.

Tahukah anda kisah setem Malaysia di Kompleks Pertahanan Udara Singapura?

"Malaysia has quietly shown Singapore over how weak it security is. Malaysia has slapped the Singapore armed forces in ways that caused it to come unstuck. The most dramatic was when Malaysia's Commandos invaded Singapore high security air missiles base in Bukit Batok overlooking the Straits of Johore and pasted Malaysian stamps on the missiles and replaced the Singapore flag on the Commanding officer's table with the Malaysian flag. Several Singapire officers resigned oe were reassigned or demoted. The major who carried it out, who is known by his nickname, Sam , is still around and in the business"

Angkatan Tentera Malaysia mempamerkan kekuatan secara senyap apabila berjaya menceroboh Pengkalan Udara Singapura di Bukit Batok dengan menampal Stamp Malaysia pada misil dan menukarkan bendera Singapura kepada bendera Malaysia di atas meja Pegawai Memerintah Pasukan itu di Singapura. Baca Selanjutnya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog