Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 27 Mac 2013

Hot !!! Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok Beraksi Lucah Depan Komputer





Itu diaa. Memang tak dapat dipisahkan Seks dan PKR. Dari atas sampai ke bawah semua yang tak boleh pakai. Semua tak bermoral. Parti tak bermoral macam ni nak pimpin negara?

Kepada yang tak kenal mamat ni. Meh sini aku bagi sedikit info pasal mamat ni. Nama mamat ni Saharudin Hamid, merupakan seorang ahli majlis di MPSP Kedah juga merangkap Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok.

Mamat ni dengan geng-geng pernah menghentam YDP Majlis sebagai menggalakkan aktiviti tak bermoral dengan percambahan pusat urut. Tetapi dia jugalah yang melawat premis-premis berkenaan untuk bersantai-santai, tak kurang dengan itu, mengepow pemilik premis agar dapat terus menjalankan operasi.

Menuduh YDP dan SU kepada YDP sebagai ejen UMNO, menghantar memorandum kepada MB Azizan untuk menukarkan YDP, Pn Rozaina binti Dato' Paduka Haji Radzi. Permohonan dia memorandum ditolak. Walaubagaimanapun SU kepada YDP ditukarkan. Mamat ni sering buat cubaan mensabotaj YDP MPSPK. Ada antara blog-blog pembangkang yang pernah memuatkan memorandum bantahan terhadap YDP MPSPK dibuat oleh ahli majlis. Nama beliau turut tersenarai.

Yang tak boleh blah tu, Sewaktu lawatan PM ke Kedah, Aku difahamkan dialah orang yang berjaya memperoleh projek katering yang menjadi rebutan. Ekoran dari itu, beberapa rakan dari dalam parti sendiri telah mencemburuinya. Dalam pada dia kuat menghentam kerajaan BN, projek katering dari BN jugak yang dikejarnya. Ibarat anjing yang diberi tulang kemudiannya menggigit tangan tuannya sendiri.

Mamat ni suka menyentuh bab agama dan kepimpinan, namanya dah Ahli Politik. Percaturan dan lakonan di hadapan mata umum terpaksa dilakukan demi meraih sokongan sesetengah pihak.

Walaupun dunia gelapnya tidak ramai yang tahu. Aku mendedahkan video ni bukan sebab glamer. Tapi untuk rakyat tahu supaya tidak lagi ditipu orang Pemimpin tak bermaruah ini. Tak ke gila beb, Baru kenal tak sampai 2 Jam dah boleh buat macam tu.

Bukan main lagi dok cakap pasal agama dan lakanon baik di depan rakyat. Tapi hakikatnya? Ini lah perangai sebenar pemimpin PKR. Dari atas sampai ke bawah semuanya tak boleh pakai. Puihhh!


Siapa nak tengok video mengelikan tu boleh di sini
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog