Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 16 Mac 2013

Hot !! Penerangan AMK Kata PI Bala Mati Syahid ??


Inilah akibatnya apabila kepala otak sudah di liwat si Anwar sehingga tidak dapat memikir apakah pengertian mati syahid. Pisau Kedah rasa budak tadika PASTI pun tak bodoh macam dia ni untuk faham apa itu mati syahid.

Yang Pisau Kedah tak boleh blah ngan mangkuk AMK ni.. ada ka patut boleh pi sedekah Al-Fatihah kepada PI Bala hanya di sebabkan keuntungan politik..

Dari mangkuk AMK ni sedekahkan Al-Fatihah kepada PI Bala yang comfirm tak masuk Islam, lebih baik mangkuk AMK ni sedekahkan Al-Fatihah kepada pejuang yang terkorban di Lahad Datu mempertahankan Tanah Air dari pencerobohan Rejim Lanun Sulu.

Pisau Kedah harap lepas ni mangkuk AMK ni jangan tunjuk sangat la kebodohannya itu sebab kesian kat budak-budak AMK yang lain akan turut di pandang bodoh sekali.





Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog