Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 7 Mac 2013

Memalukan !!! Kitab Puak PKR Kantoi Kencing Penyokongnya




Kitab No 1 juak2 Anwar iaitu Suara Kaldaian nampaknya sudah hilang modal untuk menjawab dakwaan media & perisikan  Filipina yang mengaitkan Anwar sebagai dalang krisis di Lahad Datu ( KLIK DI SINI & SINI

Sebabnya Anwar takut untuk jawab  pendedahan di Reuters juga perisik Filipina termasuk menjelaskan mengapa  dia bertemu Nur Misuari dan kenapa Tian Chua dan Selvarasa berangkat ke Manila? Persoalan ini tidak dijawab mereka tetapi lebih melihat Pakatan Rakyat cuba mengalih perhatian rakyat dari memikirkan persoalan itu dengan taktik lain.

Hari ini tajuk utama akbar suara keadilan 5 Mac sendiri mengeluarkan satu fitnah yang keras, ‘Najib Janji Tanah Untuk Tentera Sulu’.

Di samping itu disertakan gambar Najib bersama kerabat kesultanan Sulu .  Yang bodoh dan bangangnya puak2 pakar fitnah suara keadilan ini   ,  gambar Najib itu sebenarnya adalah  super impose bila ditunjukkan  gambar yang asal & asli . 

Hahaha ... Begitu lah  desperado nya akhbar FITNAH No 1 PKR ... tak boleh jawab tentang tuduhan terhadapa bosnya , mula lah nak reka fitnah untuk Najib . 




Sumber :-GPB
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog