Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 23 April 2013

Eksklusif !!! Calon PAS DUN Kuala Nerang Hilang Sokongan Keluarga Sendiri #TukarKedah #SaveKedah




Nasib malang buat calon PAS DUN Kuala Nerang, Syed Ibrahim apabila abang kandungnya sendiri, Syed Azni serta keluarganya yang lain enggan menyokongnya di PRU 13 ini di sebabkan Syed Ibrahim merupakan calon dari parti PAS.

Bagi Syed Azni yang lebih di kenali sebagai Pak Tuan, BN merupakan satu parti yang masih teguh memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanah Air berbanding PAS yang kini di lihat sebagai alat kepada DAP untuk memecah belahkan bangsa Melayu. 

Pak Tuan tidak akan sesekali mengundi PAS walaupun calon yang di letak PAS merupakan adik kandung sendiri yang sangat di sayanginya.


Gagal mendapat sokongan keluarga merupakan pertanda awal calon PAS Kuala Nerang, Syed Ibrahim akan tewas di PRU13 ini. Demi Agama Bangsa dan Tanah Air, Pak Tuan dan keluarganya yang lain sanggup menyokong siapa pun calon yang di letak BN walaupun musuhnya sekali pun.. 

Bayang dalam pukul 2.00 pagi Pisau Kedah merakam video ini.. Pak Tuan masih bersemanggat membantu Badrul Hisham (Ketua Pemuda UMNO Kedah), calon BN DUN Kuala Nerang turun ke setiap PDM sekitar DUN Kuala Nerang.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog