Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 29 April 2013

Panas Oiii !!! Husam Pantalon Hilang Teloq Untuk Berhadapan Dengan Bekas Pegawai Kanannya #TolakPR



Kantoi... Kantoi.. Kantoi.. Dah 3 perkara Husam Pantalon di dapati kantoi.. Yang pertamanya Husam Pantalon di dapati kantoi membaca Surah An-Nasru ketika berceramah di Taman Pinggiran Putra, Putrajaya pada 17 hb April yang lalu..

Memalukan apabila seorang Naib Presiden sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam.. gagal membaca surah dengan sempurna..

Keduanya.. Husam Musa kantoi memfitnah bahawa AJK Surau di Percint 11 Putrajaya di pecat setelah dia pergi ke Surau tersebut.

Menurut Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI), dakwaan Husam Musa tidak benar sama sekali dan JAWI akan mengambil tindakan Saman terhadap Husam Musa.

Ketiganya.. Husam Musa menuduh bahawa Surau Percint 11 Putrajaya tidak lagi melaungkan Azan Subuh selepas dia pergi ke Surau tersebut.

Pihak JAWI dan AJK Surau tersebut telah menafikan perkara tersebut.. Ternyata ianya satu fitnah yang amat besar dari seorang Naib Presiden PAS.

Lebih malang lagi.. Husam Musa telah di cabar Bekas Pegawai Kanannya untuk berdialog pada hari Khamis, 02 Mei 2013 berkenaan isu janji-janji yang tidak di tunaikan di Kelantan ... Selain itu Husam Musa juga di cabar melakukan ujian Poligrafi bagi membuktikannya tidak berbohong dalam beberapa perkara..

Ada berani ka Husam Musa atau Husam Musa tak ada teloq untuk menerima cabaran bekas pegawai kanannya ???


Husam Musa harus berani menyahut cabaran tersebut.. Husam Musa jangan lupa bahawa dia pernah mencabar Datuk Eskey melakukan ujian Poligrafi tentang video China Doll.. Tapi ianya di tolak Anwar Ibrahim.. Sekarang ni giliran Husam Musa pula kena cabar untuk membuktikan dia tidak menipu..

Husam Musa harus ingat.. Berani kerana benar !!! Takut apabila buat salah !!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog