Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 25 April 2013

Hot !!! Di Sebabkan Muhd Taib, PAS Di Bidas Pengerusi Penasihat Ulama PAS #TolakPR



Malang buat PAS apabila Pengerusi Penasihat Ulama PAS, Karpal Singh membidas tindakan PAS yang menerima Muhd Taib, bekas Menteri Besar Selangor sebahagian dari keluarga Pakatan Haram untuk di agung-agungkan seperti Anwar Ibrahim..

GEORGETOWN - Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh berpendapat bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Muhammad Muhd Taib tidak layak menyertai Pas apatah lagi bersama dengan Pakatan Rakyat (PR).

Beliau berkata, pemimpin yang mempunyai rekod lampau yang buruk tidak layak diterima sebagai ahli komponen parti PR.


"Itu pandangan peribadi saya kerana rekod dia (Mat Taib) tidak baik sepanjang bersama Barisan Nasional (BN).


"Hanya orang yang ada rekod baik sahaja harus diterima dalam mana-mana parti termasuk BN mahupun PR," katanya ketika diminta mengulas mengenai penyertaan tokoh itu dalam Pas Isnin lalu.


Karpal turut mencurigai tindakan Mat Taib untuk bersama Pas dan mengganggap penyertaannya itu tidak ikhlas.


"Motif dia menyertai Pas adalah kerana dia tidak dapat apa dia mahu. Bukan ikhlas... saya rasa dia menyertai Pas," katanya.- Sinar

Pisau Kedah hanya tersenyum apabila PAS berbangga dengan tindakan Muhd Taib menyertai PAS.. Kalau sapa-sapa yang benar-benar kenali Muhd Taib pastinya mereka menganggap PAS menempah bala apabila menerima Muhd Taib ke dalam PAS..

2 ulasan:

Unknown berkata...

Pkr serabut kepala.. Satu2 masalah dtg!!

skodeng berkata...

ko kutip la tok mt taib tu... bukan kehilangan bagi UMNO tapi satu hikmah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog