Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 14 April 2013

Jam, Suara Dan Rupa Membuktikan Stopa Ali Pelakon Video Lucah Spender Putih #TolakPR



Semakin hari semakin gelabah bewak PAS menepis isu Video Lucah Spender Putih yang melibatkan individu yang seakan-akan Setiausaa Agungnya, Mustafa Ali  bersama seorang jalang.

Yang menariknya antara pemimpin-pemimpin PAS yang awal-awal menafikan penglibatan Mustafa Ali tanpa di lakukan siasatan adalah Hadi Awang, Husam Musa dan Mahfuz Omar.. Pemimpin PAS yang lain masih lagi membisu termasuklah pemimpin PAS dari Majlis Syura Ulama PAS.

Antara ketiga-tiga pemimpin yang Pisau Kedah sebut nama di atas.. jawapannya sama saja apabila menuduh UMNO yang membuat video tersebut tanpa memberi sebarang bukti.

Adakah membuat tuduhan tanpa memberi sebarang bukti yang kukuh tidak boleh di anggap memfitnah sekiranya ianya di lakukan PAS yang kononnya memperjuangkan Islam ??

Ada ka perisian komputer yang canggih mampu berbuat demikian atau tak kan kot UMNO yang paksa Mustafa Ali melanggan jalang tersebut ??



Yang menarik perhatian Pisau Kedah sehingga nak termuntah untuk mengkaji video tersebut adalah persamaan dari gaya lenggok percakapan dan nada suara yang memang 100 % sama dengan Mustafa Ali, Setiausaha Agung PAS.

Mungkin kalau dari segi bentuk rupa, penyokong PAS boleh mengatakan ianya satu kebetulan " pelanduk dua serupa ". Tapi bagaimana pulak kalau bentuk rupa sama, suara pun sama dan gaya lenggok percakapan pun sama adakah ianya satu kebetulan lagi ??.

Kelmarin Pisau Kedah menemui satu penemuan yang menakjubkan apabila jam yang di pakai pelakon dalam Video Lucah Spender Putih tersebut sama 100% sepertimana jam yang di pakai Mustafa Ali.. Adakah ianya satu kebetulan lagi ??


Pisau Kedah yakin bahawa pemimpin-pemimpin PAS mempercayai individu pelakon tersebut merupakan Mustafa Ali. Namun terpaksa melakukan penafian kerana ianya melibatkan maruah PAS di saat PRU 13 semakin hampir.

PAS lebih rela menanggung dosa mempertahankan pemimpin melakukan maksiat dari terpaksa menanggung kekalahan di PRU 13 ini.

Sekiranya PAS mengatakan pendedahan Video Lucah Spender Putih itu bedosa kerana mengaibkan pemimpin mereka, bagaimana pulak dengan kebenaran yang di berikan Hadi Awang bahawa Islam membenar aibkan pemimpin ?? Mustafa Ali bukan pemimpin dalam PAS ka ??



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog