Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 22 April 2013

Sah !!! Khalid Samad Parasit PAS Yang Sokong Anwar Gadaikan Khalimah Allah #TolakPR






Sah !!! Khalid Samad merupakan salah seorang diantara bayang-bayang Anwar Ibrahim di dalam PAS.. 

Dalam isu Kalimah Allah, Khalid Samad merupakan pemimpin dalam PAS yang sememang menyokong kuat tindakan Anwar mahu mengadaikan Kalimah Allah kepada DAP. Khalid Samad juga merupakan diantara individu yang mempengaruhi Hadi Awang, Presiden PAS supaya menurut kehendak Anwar dan DAP demi keuntungan politik kepada Pakatan Haram.

Tidak hairan la dalam isu Kalimah Allah, Khalid Samad lebih mendengar nasihat Anwar berbanding Dewan Ulama PAS Pusat yang menghalang tindakkan Anwar mahu mengadai Kalimah Allah supaya dapat diguna pakai dalam Bible versi Bahasa Melayu.

Ingat la pengundi Shah Alam yang beragama Islam... Sekiranya anda mengundi Khalid Samad ianya bererti anda menyokong tindakan Khalid Samad membenarkan Kalimah Allah di gadaikan oleh Anwar..

1 ulasan:

Xpas berkata...

Dah sebut sebelum ni, dlm PAS ada 3 golongan,
1.Khawarij perasan Sunnah, terkhayal, berkhayal atau dikhayalkan PAS itu Islam dan Islam itu PAS.
2.Parasit yg berimej Islam, mencari kedudukan dan mengukuhkan pengaruh individu lain di luar PAS.
3.Yg ingin Islam yg benar ditegakkan yg silent mode atau disilentmodekan. Mudah mudahan, harapan dan cita citanya tercapai.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog