Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 24 April 2013

Video Hot !!! Aksi Melampau Pengerusi Penasihat Ulama PAS Di Dedahkan Selepas Video Aksi Melampau Stopa Ali #TolakPR




Sebelum ini kita di hangatkan video terlampau Stopa Ali yang beraksi dengan spenda putihnya sehingga telah menyebabkan satu gelombang kejutan melanda para penyokong-penyokong PAS apabila menjadikan Spenda Putih sebagai lambang kemegahan parti mereka.

Kali ini Pisau Kedah nak tunjuk pulak video terlampau aksi Pengerusi Penasihat Ulama PAS, Karpal Singh yang melakukan aksi melampau apabila di angkat naik ke pentas politik Pakatan Haram.


Comfirm lepas ni.. Puak Pakatan Haram terutamanya Hadi Awang akan menyalahkan UMNO/BN mencipta aksi-aksi melampau Karpal Singh tersembam atas pentas..

Bagi Hadi Awang, Karpal Singh tidak mampu melakukan aksi terlampau macam tu kerana Karpal Singh seorang yang OKU... Aksi-aksi begitu saja-saja dicipta UMNO/BN untuk menjatuhkan air muka Pengerusi Penasihat Ulama PAS.

Mana mungkin seorang yang OKU mampu membuat aksi melampau sedemikian.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog