Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 28 April 2013

Video Eksklusif !!! PAS Baling Bertindak Melampau Selepas Program @MukhrizMahathir Di Baling #TukarKedah





Agak keterlaluan apabila PAS Baling telah membuat provokasi melampau kepada Konvoi Pemuda BN Baling selepas Majlis Santai Dato' Paduka Mukhriz Tun Mahathir di Kuala Ketil, Baling bersama calon-calon BN Baling dan penyokong BN semalam

Pada mulanya PAS Baling bertindak membuat provokasi ketika konvoi Pemuda BN melalui hadapan bilik gerakan PAS yang terletak berhampiran kawasan program Mukhriz Mahathir untuk menuju ke Pejabat Penyelaras DUN Kuala Ketil..

Namun tindakan provokasi itu tidak di layan Pemuda BN.. Pemuda BN hanya bertindak kuatkan bunyi exzos motor bagi membalas kutukan, kejian terhadap Pemuda BN kerana menyokong BN..

Setelah semua peserta konvoi berkumpul di hadapan Pejabat Penyelaras DUN Kuala Ketil. PAS Baling mula mengerahkan pemuda mereka untuk membuat provokasi terhadap Pemuda BN yang berada di situ bagi menghangatkan keadaan.

Keadaan menjadi kecoh buat sementara waktu ketika itu.. Namun tiada kejadian yang tidak di ingini berlaku walaupun ada kejadian yang hampir cetuskan pegaduhan.. Namun ianya dapat di kawal pertugas BN.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog