Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 17 April 2013

Video Panas !!! Musuh Mat Sabu Di Pendang Nak Benarkan Mat Sabu Jadikan Parlimen Pendang Sebagai Parlimen Syiah ??



Selamat Datang Mat Sabu ke Parlimen Pendang.. Mat Sabu tak payah bimbang untuk bertanding di Pendang kerana lawannya dari BN, Datuk Othman Abdul ni tak ada pengalaman bab politik sangat dan tak ada satu pun jasanya di Pendang berbanding Mat Sabu yang banyak berjasa memberi kebajikan kepada rakyat Pendang... 

Opps silap !!! Yang sebenarnya rakyat Pendang yang menyokong PAS la yang banyak berjasa kepada Mat Sabu keranaa memberi kebajikan kepada Mat Sabu melalui kutipan derma ceramah.

Niat Mat Sabu hendak menjadikan Parlimen Pendang sebagai tempat Syiah di Malaysia amat-amatlah pihak TMK dan rakyat Pendang alu-alukan. Pisau Kedah dengar kata bukan saja setakat penyokong BN akan menyambut Mat Sabu di Parlimen Pendang.. Malahan penyokong PAS yang terdiri dari golongan yang berpegang teguh terhadap Islam juga akan menyambut Mat Sabu dengan tangan yang terbuka.

Untuk penyokong hard core Mat Sabu.. mai sini kita dengaq apa komen lawan Mat Sabu di Pendang.


Masa pembuangan undi PRU 13 ni.. penyokong Hard Core  Mat Sabu boleh la baca talkin siap-siap sebelum politik Mat Sabu akan di kuburkan rakyat Pendang dan calon BN Parlimen Pendang, Datuk Othman Abdul bersama-sama fahaman Syiah yang hendak di bawanya ke Pendang.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog