Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 23 April 2013

Panas !!! Hadi Awang Dedahkan Sikap Tamak PAS Di PRU13 #TolakPR



Berasap telinga penyokong-penyokong PKR apabila Hadi Awang mendakwa calon-calon yang di letakkan di beberapa kawasan merupakan calon tangkap muat oleh Anwar Ibrahim yang mampu memusnahkan Negara serta Pakatan Haram. Di Sebabkan itu PAS bertekad menentang beberapa calon-calon Anwar Ibrahim yang didakwa calon Tangkap Muat dengan meletakkan calon PAS untuk bertanding di satu kawasan yang sama.

Tanpa memberi sebarang bukti yang kukuh, Hadi Awang mendakwa PKR telah meletakkan calon yang merupakan pengedar PIL KUDA serta yang menyokong faham KOMUNIS (Terkecuali MAT SABU Yang Menyokong KOMINIS) untuk menentang BN.. Sebab itulah PAS terpaksa meletakkan calon mereka untuk bertanding di kawasan tersebut.

Kalau tak percaya.. Tengok dan dengar la dengan jelas video di bawah yang di sertakan transkrip untuk memudahkan..



Transkrip Ucapan Hadi Awang

PAS bertindak meletakkan calon di beberapa tempat kerana mahu menyelamatkan Pakatan Rakyat. Kita tidak mahu kerajaan kita jatuh seperti di Perak. Memerintah sekejap.

PAS mempunyai jentera yang paling ramai di seluruh negara. PAS tidak menentang calon kawan-kawan dalam pilihan raya tetapi kalau ada calon yang kita khuatir, calon yang tangkap muat, yang boleh menyebabkan pelbagai kemungkinan boleh berlaku, maka PAS mesti bertindak.

Ini berlaku pertindihan. Di Johor berlaku pertindihan kerana sebabnya kita tunggu rakan kita mari tak mari masuk calon. Sikit lagi tak mari, kita standby, takut dia tak mari, UMNO menang tak bertanding. Hak jual calon ini berlaku. Bila PAS masuk baru dia masuk, itu ceritanya.

Ada calon-calon yang kita khuatir, tak perlu kita sebut, tukang edar pil kuda. Nak jadi calon macam mana? Orang PAS tak boleh kerja calon macam ini. Terang-terang saya sebut. Orang Keadilan pun tak terima.

Mahu jadi calon, dengar cerita jual pil kuda. Ada calon yang menjulang gambar Stalin, macam mana orang PAS nak sokong. Orang PAS kerjasama dengan PKR dan DAP – tak kerjasama dengan parti Stalin, parti Lenin, Karl Marx. Gambar Karl Marx duduk dalam markas, nak suruh orang PAS kerja, macam mana nak suruh orang PAS kerja?

Komunis di haram di Malaysia. Itu yang jadi bertindih itu. PAS nak selamatkan PR – tak nak jadi macam Perak. PAS tetap bersama PR.

PAS bertindak untuk memelihara keteguhan bukan sahaja masa pilihan raya tetapi setelah kita diberi kemenangan oleh Allah SWT supaya syaitan-syaitan tak boleh masuk dalam PR. Itu penjelasan saya.

Ish... Memang dasyat alasan PAS nak letakkan calonnya di kawasan PKR.. Alasan yang langsung tidak munasabah.. Cakap la terus terang yang sememangnya PAS nakkan kerusi kawasan tersebut.. 

Kalau dah tau dan cukup bukti calon PKR merupakan pengedar PIL KUDA. Buat la report polis terus dari di biarkan merosakkan anak bangsa.. Tak kan kot PAS yang mempunyai bukti nak biarkan perosak Anak Bangsa bebas begitu saja??



Pisau Kedah :-

Macam mana la Puak-Puak Pakatan Haram nak tadbir Negara.. Dalam pakatan yang di lakukan pun dah jadi haru biru... carca merba... 

Nampak sangat kalau puak Pakatan Haram ni tadbir Negara.. Bakal lingkup Malaysia ni..


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog