Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 21 April 2013

Kantoi !!! PAS Keluarkan Surat Paksaan Untuk Meramaikan Program Ceramah Perdana Di Putrajaya #TolakPR



Hahaha!


Haram sungguh!


Patutlah ramai orang hadir ke program ceramah yang dibuat oleh calon Putrajaya Dato Husam Musa, rupanya setiap ahli PAS dari kawasan yang berdekatan dikerah hadir ke program tersebut sebagaimana surat yang dipaparkan di atas.

Mungkin kerana sedar bahawa sambutan terhadap program ceramah mereka semakin kurang sejak akhir-akhir ini PAS melalui Dewan Pemda PAS Pusat bertindak mengerah ahli PAS untuk hadir ke ceramah yang dibuat di Desa Pinggiran Putra tadi untuk menunjukkan kononnya rakyat Putrajaya bersama mereka.


Tengok gambar sikit!




Wow!


Anggaran saya dalam 4,000 ribu orang memenuhi tapak tersebut.


Desa Pinggiran Putra terletak berdekatan dengan Kajang, Sepang dan Bangi, dan kawasan ini dianggap centre PAS bagi negeri Selangor. Jadi tidak hairanlah jika PAS MEWAJIBKAN ahli mereka hadir dalam ceramah tersebut.


Hahaha...


Sekali tengok gambar, memang gerun kerana dalam anggaran saya hampir 4,000 orang yang hadir. Tapi jika yang hadir terdiri daripada ahli PAS yang turut mengheret isteri, anak, bapak dan nenek mereka maka tidak hairanlah jika orang ramai dilihat memenuhi tapak ceramah tersebut.

Tetapi malangnya 4,000 orang yang hadir adalah ahli PAS yang berdekatan dengan Putrajaya, bukanlah kakitangan kerajaan yang betul-betul menetap di Putrajaya!

Jika surat kerahan ini tidak dikeluarkan, mungkin jantung bateri Tok Guru berhenti berdenyut sebagaimana berlaku sebelum ini di mana beliau dilaporkan rebah dalam program baru-baru ini - mungkin terkejut kerana perangai Mustapa Ali agaknya.


Hehehe!


Jom tengok gambar ceramah Nik Aziz di Kota Bharu sempena menyambut kepulangannya dari umrah. Husam Musa kata 27 ribu rakyat Kelantan akan sambut dia, tapi hasilnya...





Kahkahkah!


Ada ke paksa orang datang ceramah dia..


Sumber dari Double Y

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog