Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 27 April 2013

Eksklusif !!! Ustaz Rejim PAS Membelasah Pelajar Dengan Zalim Di Baling #TukarKedah




Memang cukup zalim apabila seorang pelajar sekolah pondok yang agak terkenal di Baling telah di pukul tanpa belas kasihan oleh seorang Ustaz Rejim PAS yang mengajar di sekolah berkenaan.

Pisau Kedah di fahamkan Ustaz Rejim PAS berkenaan merupakan di antara orang kuat calon PAS DUN Kupang, Johari Abdullah di dalam Pemuda PAS Kawasan Kupang.

Selain dari mengajar di sekolah pondok berkenaan, Ustaz berkenaan juga di lantik Kerjaan Negeri Kedah bawah pentadbiran PAS sebagai Ahli Majlis dalam Majlis Daerah Baling.

Nantikan esok video kezaliman Ustaz Rejim PAS membelasah pelajar sekolah pondok di Baling yang akan Pisau Kedah dedahkan..

Ingat Rejim PAS, ingat kezaliman...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

Tanpa Nama berkata...

TANYA DIA TU, TAU APA ITU GERAMBIT. KALAU TAK TAU KITA BOLEH TUNJUK, BOLEH MAIN JANTAN SAMA JANTAN......... DGN BUDAK2 TUNJUK HEBAT!!

(PAKLONG GERAMBIT)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog