Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 30 April 2013

Hot !!! Berita Baik Untuk Rakyat Baling Yang Telah Di Umumkan @NajibRazak



Dihadapan lebih kurang 30 ribu penduduk Baling didalam Majlis Perjumpaan Rakyat Baling Bersama YAB Perdana Menteri Malaysia di Padang Keda, Kupang Baling. Dato Sri Najib Razak telah mengumumkan "dua" Aku Janji BN khas untuk penduduk Baling sekiranya Barisan Nasional di beri mandat memenangi Kerusi yang di pertandingkan di Baling pada PRU13 ini.

Yang pertamanya.. Barisan Nasional akan membina sebuah Hospital Pakar di Daerah Baling sepertimana yang di kehendaki rakyat Baling dan diperjuangkan Datuk Azeez Rahim selaku Penyelaras Parlimen Baling dan Pengerusi Yayasan Pembangunan Rakyat Baling.

Keduanya.. Barisan Nasional berjanji akan membina sebuah Masjid Daerah di kawasan Baling.. Janji itu diumumkan Dato Sri Najib Razak setelah mendapati di Baling masih belum adanya sebuah Masjid Daerah.

Pisau Kedah yakin.. Janji-janji berkenaan pastinya Barisan Nasional akan laksanakan sekiranya di beri mandat memenangi PRU 13 di Baling .










posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog