Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 28 April 2013

Panas !!! PAS Cuba Menerapkan Fahaman Syiah Ke Dalam Kolej Unversiti Insaniah (KUIN) #TukarKedah #SaveKedah



Ada satu lagi penemuan dasyat tentang KUIN akan dikongsikan kepada pembaca.. Anda masih ingat lagi tentang individu yang mengunakan platform Pusat Komuniti KUIN untuk menyebarkan fahaman politik Pas? (Klik Sini). Kali ini ada satu berita mengemparkan dimana orang yang di upah oleh Jamil untuk menjaga Pusat Komuniti KUIN sebenarnya salah seorang ulama Syiah di Malaysia..

Hasil kajian dan risikan aku dan seorang rakan, terjumpa beberapa petunjuk yang menguatkan lagi bahawa Ust Ghani Samsudin Pengarah Pusat Komuniti Kuin salah seorang pemimpin syiah di Malaysia kerana terdapat bukti bukti yang boleh mengaitkan beliau dengan syiah..

Lihat gambar di bawah





Untuk mengesahkan bukti ini anda lihat video dibawah..




Perlantikkan Ust Ghani sebagai pengarah pusat komuniti KUIN sekadar lantikkan politik semata mata, hasil pemantauan aktiviti Pusat Khidmat Komuniti KUIN lebih kearah politik dan tiada langsung aktiviti mempromosikan program pelajar..

Dibawah ini pula screen shot yang diambil dari laman FB Pusat Komuniti KUIN yang dikendalikan sendiri oleh Ust Ghani

Sedar atau tidak, pelajar pelajar KUIN sekarang ini dalam keadaan bahaya dimana salah seorang pemimpin syiah di Malaysia dilantik untuk menjaga Pusat Khidmat Komuniti KUIN dan segala program yagn dibuat cenderung terhadap Pas..

Apa motif Jamil Rektor mengambil Ust Ghani sebagai Pengarah Komuniti KUIN jika segala aktiviti yang dibuat hanya untuk mempromosikan Pas??

Adakah mereka mengetahui bahawa Ust Ghani salah seorang pemimpin syiah di Malaysia?? Tidakkah pelajar pelajar KUIN terdedah dengan anasir anasir syiah yang cuba dibawanya melalui tazkirah disampaikan oleh Ust Ghani??

Penyebaran ajaran syiah di Malaysia lebih lebih lagi kepada mahasiswa, perlu ditentang habis habisan kerana ajaran syiah ini boleh buatkan umat Islam di Malaysia ini pecah belah dan menyesatkan!!

Pendedahan dari blog Medan Tempur Kedah

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog