Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 17 April 2013

Hot !!! PAS Kelantan Wajibkan Peserta Ladang Rakyat Beri Duit Kebajikan Kepada Dana PRU 13 PAS


Ish.... Sapa yang berkebajikan kepada siapa ni ?? Rakyat yang nak mengundi ka atau pemimpin yang nak di undi memberi kebajikan ni ?

Ada ka patut PAS Kelantan paksa peserta-peserta Ladang Rakyat menyumbang RM100 untuk dana PRU13 bagi MTD Demit semasa hari PENDAFTARAN pembahagian Cek Dividen .

Memang teruk gila PAS Kelantan ni dok pow duit rakyat.. baru buat Pendaftaran pembahagian Cek Dividen.. Dah nak kena bayar RM100.. Dengan wajib pulak tu... Lepas tu di jadikan penilaian pulak kepada setiap orang Peserta di masa akan datang.. Memang kejam gila pemimpin-pemimpin PAS ni.

Tu baru pendaftaran nak kena bagi duit dah.. Kalau masa terima Cek Dividen tu mesti kena pow lagi.. Silap, tak silap masa dapat duit dividen pun kena pow juga. (itu pun kalau cek laku)

Elok la... Pemimpin PAS semakin dok pakai kereta hebat-hebat, penyokong-penyokong pulak yang dok pakai kereta cabok nak kena bagi duit kepada parti.. Memang terbaik la penyokong-penyokong PAS kena perbodoh dengan pemimpin parti..


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog