Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 21 April 2013

Panas !!! Bini Calon PAS Kedah Bersama Orang Kuat PAS Terlibat Dalam Penyelewengan #TukatKedah #SaveKedah



Pisau Kedah bersama rakan-rakan TMK kelmarin telah meneliti satu dokumen audit dalaman yang di perolehi Medan Tempur dari pihak dalaman institusi milik kerajaan negeri.

Ternyata melalui kajian selidik kami di pihak TMK mendapati telah berlaku penyelewengan yang di lakukan individu yang mempunyai hubungan dengan orang penting dalam PAS.

Panas panas panas.. Aku baru dapat 1 dokumen lengkap tentang penyelewengan di sebuah institusi pendidikan milik kerajaan negeri dimana setiap tahun menerima dana yang banyak dari kerajaan.. 
Dokumen " SULIT " audit dalaman ini diserahkan kepada aku selepas penamaan calon semalam.. Orang yang memberikan kepada aku ini mahu pekara ini didedahkan dengan kadar "SEGERA" supaya rakyat dapat menilai sendiri perangai pemimpin pemimpin Pas. 
Menariknya kesemua orang orang penting dalam institusi pendidikan ini adalah pemuda Pas, ahli keluarga calon Pas dan isteri isteri pemimpin Pas.. 
Kandungan dokumen ini juga menunjukkan terdapat banyak penyelewengan dalam urusan kewangan.. 
Terdapat 39 voucher bayaran yang dikeluarkan cukup meragukan sehingga orang yang bertanggungjawab GAGAL untuk menjelaskan kemana perginya wang tersebut.
Dokumen ini masih dalam kajian TMK, dan akan didedahkan sepenuhnya bila siasatan terperinci siap sepenuhnya..Jadi kepada calon calon Pas yang bertanding tu JAGA JAGA rahsia anda ditangan kami !!!

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog