Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 27 April 2013

Hot !!! PKR Merbok Hilang Lagi Pengundi Di PRU13 Ini #TukarKedah



Malang buat PKR di Merbok apabila di khabarkan PKR ranting Flat Paya Nahu, Sungai Petani telah berkubur terus setelah lebih daripada 50 orang saki baki PKR yang masih tinggal di ranting berkenaan telah bertindak tinggalkan parti itu hari ini.

Sebelum ini, ahli PKR kaum India di kawasan berkenaan telah keluar beramai-ramai, namun masih ada saki bakinya yang masih tinggal. Kini apabila saki baki yang tinggal pun dah keluar PKR.

PKR di tempat berkenaan sudah berkubur terus.. Yang ada pun dengar kata ahli PKR yang dok mengundi luar dan tidak mampu memberi undi kepada PKR di Merbok..

Maklumat yang di perolehi, penyokong PKR berkenaan bertindak keluar parti kerana tidak berpuas hati dengan pemimpin PKR meletakan calon di DUN Bukit Selambau yang kebanyakkan ahli PKR tidak suka.

Di khabarkan juga.. Pergerakan PKR berkempen di Merbok agak lemah di sebabkan perpecahan dalaman PKR cabang Merbok yang cukup kritikal...

Selain itu Pisau Kedah dapat maklumat... PKR cabang Merbok sudah tidak yakin mereka mampu mempertahankan Parlimen Merbok dan DUN Bukit Selambau di PRU13

Di harapkan BN Merbok dapat mengambil kesempatan ini untuk merampas kembali Parlimen Merbok dan DUN Bukit Selambau dari tangan PKR..

posted from Bloggeroid

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog