Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 15 April 2013

Hot Info !!! Senarai Calon BN Sudah Pun @NajibRazak Dedahkan #PRU13



YAB DS Najib Razak baru saja selesai mengadakan sidang media di PWTC selepas bermesyuarat dengan semua wakil komponen parti Barisan Nasioanal.

Ketika dalam sidang media tersebut YAB DS Najib Razak mengumumkan bahawa calon Barisan Nasional pada PRU 13 ini merupakan " Pasukan Transformasi "yang akan membawa Barisan Nasional ke tahap baru.

Bagi nama calon " Pasukan Transformasi ", Presiden Barisan Nasional, YAB DS Najib Razak telah menyerahkan senarai akhir calon-calon Barisan Nasional PRU13 kepada kesemua parti-parti komponen pagi tadi. Kesemua Pengarah jentera PRU Negeri juga telah pun di beri watikah yang akan di umumkan secara rasmi esok.

Dalam kenyataan yang di lakukan YAB DS Najib Razak. Seramai 33% calon Barisan Nasional peringkat Parlimen merupakan muka baru dan 49 % calon Barisan Nasional di peringkat DUN juga merupakan muka baru yang mampu menggalas amanah untuk kemenangan dan kejayaan BN.

Dalam masa yang sama YAB DS Najib Razak tidak menolak bahawa ada muka lama yang akan di kekalkan, khusus untuk memberi pengalaman kepada barisan kabinet yang bakal di tubuhkan nanti.

YAB DS Najib Razak berharap agar rakyat dapat menilai calon ini selara menyeluruh. " Pasukan Transformasi " ini bakal menggalas amanah untuk memenuhi perkara yang dijanjikan dalam " Aku Janji Barisan Nasional PRU13 "
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog