Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 28 April 2013

Video Eksklusif !!! Pelajar Sekolah Agama Di Belasah Oleh Ustaz Rejim PAS Di Baling. #TukarKedah

Semalam Pisau Kedah telah berjanji akan dedahkan satu video kekejaman seorang Ustaz Rejim PAS yang zalim telah memukul pelajarnya di sebuah sekolah Agama di daerah Baling (Klik Sini).

Sekiranya di Baling, jika di sebut Sekolah Agama Yayasan Khairah Kampung Pisang, Kupang sememang cukup terkenal kerana di situ merupakan sekolah yang di kuasai sepenuhnya oleh tenaga pengajar yang sememangnya penyokong tegar PAS.

Apa yang Pisau Kedah nak tunjuk kepada anda semua merupakan sebuah video yang Pisau Kedah perolehi dari seorang pelajar yang belajar di sekolah berkenaan.. Menurut pelajar berkenaan.. Ustaz Rejim PAS berkenaan di gelar Ustaz Man dan sememangnya cukup terkenal dengan kaki belasah pelajar.



Menurut pelajar itu lagi... Ada pelajar yang pernah di belasah teruk dari itu lagi oleh Ustaz Man..

Bila Pisau Kedah  siasat latar belakan Ustaz Man ni.. dia merupakan orang kuat Johari Abdullah, Calon PAS DUN Kupang yang telah mencantas Ahli Parlimen Baling, Taib Azamuddin dari di calonkan di Parlimen Baling pada PRU13.

Dengar kata selain dari mengajar di sekolah berkenaan.. Ustaz Man ni merupakan Ahli Majlis dalam Majlis Daerah Baling yang telah di lantik oleh Kerajaan Negeri pentadbiran PAS.

Di harapkan Pihak Polis dapat menyiasat Ustaz Man ni yang di katakan suka membelasah pelajar dengan ikut suka dan tanpa balas kasihan..

6 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

YA ALLAH.. aku tak sangka.. inikah mereka... PAS Laknatullah!

Suman berkata...

Apa nak heran. Itulah Islam ala Pas yang di tarbiahkan kepada semua penganutnya.

Tanpa Nama berkata...

Elok org Baling "tunjuk ajaq" sikit org macam ni. biaq jadi teladan kat org lain yg anak org ada org yg jaga. nanti kalo di biaq saja org lain pulak berani buat benda sama. tunjuk sama kita ni masyarakat penyayang & bela sapa2 yg kena zalim.

Tanpa Nama berkata...

bg aq sebagai seorang pendidik xleh la bertindak camtu.. tambahan ustaz pula.. haih...

Tanpa Nama berkata...

Adoiii... nak buat macam mana bro pisau? Benda ni semua masuk dalam kumpulan "besi" gak. Alangkan hal spenda putih lagikan tak dihiraukan, apa lagi hal macam ini...

Tanpa Nama berkata...

apa yg nk mentionkan dr knyataan diatas adalah pas...politik..knpe sblum ni klau kita tgok bnyk aje isu2 mcm ni,malahan lbih truk dr yg 2 ttapi tidak pula dinyatakn politiknya..nmpk sngt la kan nk brukkn suatu politik 2..
pasti ke sumenye slah ustaz 2..
xkn sje ustaz 2 nk ajar...bdk2 skrg bkn pndai nk hormat org..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog