Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 23 April 2013

Tu Dia.. !!! Puak Fanatik PAS Baling Jadikan Spender Stopa Ali Sebagai Lambang Kemegahan PAS #PRU13



OOOooo..Patut la sekarang ni bini Stopa Ali kata.. Stopa Ali dah tak pakai spender. Rupa-rupanya Spender Putih Stopa Ali dah kena curi dengan puak-puak fanatik PAS Baling yang terlalu taksub dengan Spender Putih sehinggakan di jadikan lambang kemegahan mereka di PRU13 ini.

Stopa Ali pastinya akan merasa bangga dengan perubahan PAS sekarang ini yang menggunakan Spendernya di pacak bersama bendera PAS sebagai daya penarik untuk mengundi PAS..

Lepas ni comfirm Stopa Ali akan buat dasar parti PAS yang baru iaitu " Kesemua penyokong-penyokong PAS di wajibkan memakai spender putih sebagai trade mark parti "..


Lihat la.. bertapa megahnya Spender Putih Stopa Ali berkibar bersama dengan bendera PAS di Baling.. Sememang cukup serasi bendera PAS berkibar bersama Spender Stopa Ali..

Jangan terkejut lepas ni.. Nik Aziz akan keluar fatwa merapunya bahawa " Undi PAS Dapat Spender Putih " bagi mengantikan " Undi PAS Dapat Tiket Ke Syurga "..



Kena ingat !!! Undi PAS sekarang ini adalah Undi Spender Putih...


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog