Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 15 April 2013

Lagi Pakatan Haram Trauma Dengan Pendedahan Video Lucah Spender Putih Stopa #TolakPR



Pisau Kedah tergelak besar dengan pendedahan yang di lakukan DR MiM tentang kebodohan blogger pro Pakatan Haram yang cuba melakukan pendedahan analisis Video Lucah Spender Putih Stopa yang hangat di perkatakan sekarang ini.

Blogger pro Pakatan Haram tersebut berharap dengan pendedahan analisisnya berkenaan video itu dapat menyelamatkan pelakon lucah spender putih yang kini di di katakan sedang di serang dengan sakit lutut secara mengejut oleh Hadi Awang... Ha..ha..haa...

Agak-agak la blogger pro Pakatan Haram nak kencing pun.. Biar la pemimpin PAS kencing berdiri.. Jangan pulak hampa ikut sama dengan kencing berlari...

Pisau Kedah tengok pendedahan analisis oleh blogger pro Pakatan Haram pun nak termuntah.. Ingatkan Mahfuz Omar saja bengap.. rupa-rupanya ada juga blogger pro Pakatan Haram yang lebih bengap dari Mahfuz Omar yang mempunyai taraf pemikiran macam budak PASTI..

Jom kita tengok apa yang di dedahkan oleh blogger pro Pakatan Haram tentang keputusan analisis yang di lakukannya.




Agak-agak Pisau Kedah.. blogger pro Pakatan Haram ni gunakan computer zaman batu kot atau sengaja gambar yang di printscreen di kaburkan untuk bagi orang percaya dengan penipuannya.


Gambar di sebelah kanan merupakan gambar printscreen yang cukup jelas untuk menunjukkan tiada tanda seperti yang di dakwa blogger pro Pakatan Haram dalam pendedahan analisisnya berkenaan Video Lucah Spender Putih Stopa.

Blogger pro Pakatan Haram tak payah la nak tegakkan benang yang basah, tak payah la nak menghitamkan spender putih Stopa.. Kalau dah dia lakukan buat apa hampa nak tanggung dosa maksiat dia ??

Satu lagi bukti.. Jam yang di pakai pelakon lucah Spender Putih pakai sama dengan jam yang di pakai Stopa.. Dah la rupa sama, gaya percakapan pun sama, jam pun sama... hampa nak nafikan apa lagi bukti tu ??

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Sememangnya tdk mustahil jika Mustafa melakukannya. Selagi kita bergelar manusia biasa maka syaitan akan tetap menggoda kita. Rasulullah sendiri pernah menghukum sahabatnya bernama Maiz Bin Malik diatas kesalahan berzina. Jika benar mustafa bersalah maka Pas wajib menyingkirkan beliau.
Wbp ada fakta lain yg kita perlu consider. Filem hollywood byk menghasilkan teknik CGI yg sgt smooth pergerakannya even kita tidak boleh kesan w/pun ianya dlm 1080p. Cth skeleton berperang dlm pirates of carribean, w/p originalnya ialah manusia biasa tetapi slps CGI kita tidak dpt membezakannya w/ ditonton dlm HD/1080p yg kejelasannya sampai jerawat pelakon kita boleh nampak. Cth lain filem yg menggunakan animatronics character ialah cat&dog. Kucing dan anjing yg sgt smooth percakapannya.
Klu kita lihat satu contoh youtube yg bertajuk "Special Effects: Human Cloning and Camera Techniques", even amatur pun boleh clone melalui CGI technic dia menampar clone muka dia dengan menggunakan tangan dan kuali. In fact klu ada satu camera tersembunyi yg boleh merakam cth beberapa jenis pergerakan2 individu itu didalm satu bilik atau beberapa bilik, maka satu viseo kreatif lain telah boleh dihasilkan dgn kemahiran CGI.
Satu lagi sila lihat tajuk "Animatronic Jake making-of " dimana antara komen2 yg boleh dilihat ialah " I thought that was a live actor with CGI work on top!". Sgt2 real.
Jgnlah cerita tentang kos disini. Katalah ambik figure yg tak masuk akal RM100 juta! Klu 100 juta kos boleh menyelamatkan ketirisan yg berbillion maka ianya bukan satu masalah. Ianya tidak mustahil.
Namun begitu, tetap tidak mustahil juga jika mustafa melakukannya. Itu sebablah kenapa rakaman berserta penangkapan terus itu sgt2 penting kerana ianya akan menutup segala ruang hujah.
Jika dibicara dlm mahkamah, trust me, peratusan utk mustafa disabitkan kesalahan adalah agak tipis kerana teknologi2 advance yg ada pada hari ini akan lebih hebat pada masa akan datang. Jika hari ini video tersebut menang kes, maka akan datang ia boleh dijadikan sbg satu rujukan kemenangan kes. Jadi kemungkinan suatu fenomena cloning vid/tape akan menyerang sistem kehakiman kita.
Jadi didalam kes mustafa ini, sebaiknya dua2 proses dibuat iaitu mahkamah dan sumpah mubahalah.

Fauzi Hamid berkata...

Terima Kasih atas hujah yang bernas di atas... Saya sokong kalau Mustafa Ali membuat laporan polis, menggunakan undang-undang dan bersumpah muhabalah bagi menafikan pembabitannya (itu pun kalau dia berani)

Dari segi teknologi CGI sememangianya ia canggih dan perlukan kos yang berpuluh-puluh juta untuk membayarnya.. Tapi buat apa di bazirkan duit berpuluh-puluh juta untuk menggunakan teknik berkenaan kepada Mustafa Ali yang tidak memberi keuntungan langsung kepada pihak lawan parti PAS sekiranya ianya di jatuhkan. Pengaruh Mustafa Ali dalam PAS tidaklah seperti pemimpin mana-mana dalam PAS.. Kalau berpuluh-puluh juta hendak di gunakan untuk menjatuhkan Mustafa Ali.. ianya tak berbaloi.. lebih baik menjatuhkan Mat Sabu berbanding Mustafa Ali.

Tapi apa pun kena ingat.. Video ini mempunyai suara.. dan gaya lenggok percakapan dan nada percakapan sudah terakam.. Teknologi CGI tidak mampu melakukan "voice" effect 100% seperti suara sebenar Mustafa Ali.. Harus di ingat voice ianya boleh di uji (voice recognition)..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog