Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 9 April 2013

Benarkah Permasalahan 1,000 Pelajar KUIN Di Pindahkan Merupakan Salah UMNO ?? #TukarKedah


Memang dasyat la Azizan Razak, Menteri Besar Kedah merangkap Pengerusi Kolej Universiti Insaniah (KUIN) menuduh UMNO menjadi punca 1,000 pelajar terpaksa di pindahkan ke penempatan sementara yang terletak di beberapa lokasi luar kampus KUIN yang di bina tanpa adanya Asrama.

Sendiri yang lemah mentadbir, nak di salahkan orang lain pulak orang tua ni !!!

Azizan oii !!! kalau setakat Mahfuz Omar tu boleh la ang kencing sebab pemikiran dia lemah macam budak PASTI. Tapi dengan rakyat Kedah, ang tak boleh nak tipu la sebab rakyat Kedah tidak sebengap Mahfuz untuk di perbodohkan.

Mengikut perancangan awal, pelajar-pelajar KUIN sebenarnya akan di pindahkan ke Kampus Induk KUIN selepas pelajar selesai mengambil peperiksaan bagi sesi pengajian 2012/2013 pada bulan Mei ini.. Tapi apa yang berlaku adalah sebaliknya apabila Kerajaan Negeri dengan tergesa-gesa memindahkan pelajar-pelajar KUIN ke Kampus Induk KUIN di Kuala Ketil, Baling tanpa adanya asrama.

Apa tujuan Azizan Razak tergesa-gesa memindahkan pelajar ke kampus induk KUIN sedangkan tarikh yang sepatutnya pelajar di pindah ke tempat tersebut adalah bulan Mei.

Sebagai bukti, mari kita dengar penjelasan dari Pensyarah KUIN yang mempertikai tindakkan Azizan Razak dan Rektor KUIN, Jamil Osman memindahkan pelajar-pelajar dengan tergesa-gesa ke Kampus Induk KUIN yang belum mempunyai asrama.



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog