Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 15 April 2013

Demi PAS Hadi Awang Sanggup Membela Dosa Maksiat Stopa Ali Mat Spender Putih #TolakPR



Pisau Kedah dah agak dah mesti PAS akan menggunakan alasan seperti mana Anwar gunakan untuk menafikan pembabitan Mustafa Ali dalam skandal Sexs Video Lucah Spender Putih.

Kalau Anwar menggunakan alasan bahawa dia sakit belakang dan pinggang untuk menafikan pembabitannya dalam skandal Sexs, Hadi Awang pulak mempertahankan Mustafa Ali dengan menggunakan alasan Mustafa Ali mempunyai masalah sakit lutut bagi menafikan pembabitan Mustafa Ali dalam skandal Sexs.


"Orang yang buat video ini tidak tahu latar belakang Mustafa Ali. Bertahun-tahun dia sakit. Dia solat atas kerusi. Dia tidak boleh melutut kerana sakit. 
"Lelaki dalam video itu adalah pelakon." 

Agak-agak la nak kencing pun Hadi Awang oii... Alasan yang cukup bodoh yang di gunakan Hadi Awang untuk mempertahankan Mustafa Ali.

Hadi Awang sanggup menanggung dosa pemimpin PAS melakukan maksiat demi mempertahankan maruah PAS daripada tercalar..Sudah jelas, bagi Hadi Awang PAS lebih penting dari Islam..

Kepada puak-puak PAS.. Lepas ni hampa jangan takut nak buat maksiat sebab Presiden Hampa sanggup menanggung dosa orang yang buat maksiat terutamanya ianya ahli PAS.




5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://bujangsenang.org/
sila link portal saya tuan...tq

Tanpa Nama berkata...

Benda tu bukan kira sakit pinggang ke atau sakit lutut ke. Kalau dah jumpa dia akan menegak juga tak kira bengkok ke atau pendek ke. Kalau dah jumpa mencacak la dia.

Tanpa Nama berkata...

Posisi aksi pok Stopa dlm video tersebut tidak memerlukan kekuatan lutut lagipun nafsu serakah sentiasa seketika dpt mengatasi segala kesakitan jd nikmat,akal waras boleh terjejas.Alasan dan hujah Tuk Hj Hadi sgt lemah,perkara itu patut disiasat oleh mereka secara telus dan wajar

Tanpa Nama berkata...

Hah ha..

Tanpa Nama berkata...

Maknanya berita ni dikeluarkan spya jangan sokong pas la, kena terus sokong parti rasuah,parti perompak wang negara,parti salahguna kuasa,parti fitnah,parti liwat umno la ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog