Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Rabu, 3 April 2013

Gelombang Kebangkitan Sokongan Rakyat Terhada BN Pertanda Anwar Bakal Di Kuburkan Di Perak





Nampak gayanya Anwar akan jadikan negeri Perak sebagai kubur politiknya selepas PRU 13 ini setelah membuat pengumuman siang tadi akan bertanding di Perak dalam PRU 13 ini dengan hanya memberi alasan untuk melonjak semanggat rakyat di kawasan yang di tandinginya menyokong PKR.

Pandai sungguh Anwar membuat alasan supaya penyokong PKR tidak nampak niatnya untuk membawa masuk anaknya Nurul Nuha ke tempat selamat agar Anwar dapat memperkukuhkan keluarganya dalam politik.

Dalam gelombang kebangkitan rakyat kembali menyokong BN, tentunya Anwar sudah membuat pecaturan akan meletakkan keluarga dan kroni-kroni terdekatnya di kawasan yang selamat dan mampu menang.

Pastinya tempat yang di tandingi Anwar Ibrahim di Perak merupakan kubu Pakatan Haram yang kuat menyokong PKR kerana sekiranya Anwar bertanding di kubu Pakatan Haram yang kuat menyokong PAS, pastinya segelintir penyokong PAS tidak akan mengundinya kerana di dalam PAS sudah ada kebangkitan dari akar umbi menolak Anwar Ibrahim.

Apa-apa pun Pisau Kedah harapkan dari kebangkitan rakyat menyokong BN dapat jadikan Negeri Perak sebagai tapak kubur politik individu yang bernama Anwar Ibrahim.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog