Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 7 April 2013

Gila !!! PAS Membunuh Ketu Muslimah Demi Menyelamatkan Maruah Nik Aziz




Sudah jelas PAS merupakan sebuah parti yang bacul , sebuah parti yang mengamalakan kronisme dan nepotisme !!!

Mursyidul Am PAS, Nik Aziz demi menyelamatkan keturunannya dalam PAS telah bertindak menamakan anaknya Nik Abduh sebagai calon PAS di kawasan Rantau Panjang setelah mengetepikan penyandang kerusi sebelum ini, Siti Zailah Yussof yang merupakan Ketua Muslimah PAS.

Ternyata tindakkan Nik Aziz meletakkan anaknya di Rantau Panjang menggantikan Siti Zailah adalah untuk menyelamatkan Nik Abduh dari menerima kekalahan di PRU13 kerana Rantau Panjang merupakan salah satu kubu kuat PAS Kelantan.

Manakala penyandang kerusi Parlimen Rantau Panjang, Siti Zailah pulak di arahkan Nik Aziz supaya membunuh diri dengan berhadapan Datuk Mustapha ( To'Pa ) di Parlimen Jeli.

Memang bacul la apabila PAS mengarahkan seorang wanita berperang di kubu kuat BN yang tak pernah kalah di Kelantan manakala lelaki pulak di letak di kawasan yang selamat.

Kalau betul-betul PAS anak jantan dan tidak takut dengan perjuangan dalam politik, sudah pasti PAS meletakkan Nik Abduh di kerusi Jeli untuk berhadapan dengan To'Pa dan bukannya meletakkan Siti Zaliah yang pastinya kalah awal-awal lagi.

Pisau Kedah dengar cerita kata Siti Zailah pun tidak bersetuju dengan tindakkan Nik Aziz yang mahu menyelamatkan anaknya, Nik Abduh dengan meletak di kawasan yang selamat dan dia pulak diletak dikawasan yang tidak mungkin mampu dimenanginya . 

Nampak jelas, PAS hanya mempergunakan kaum wanita sebagai alat mengaburi mata rakyat untuk menunjukkan mereka memperjuangkan hak wanita sepertimana BN memperjuangkan hak wanita dalam parti.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog