Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 1 April 2013

Hot !!! Din Roti Canai Kaki Lancap Kena Tendang Dari PKR Dan Ahli Majlis



Agak malang bagi nasib Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok, Saharuddin Hamid atau di kenali dengan panggilan Din Roti Canai setelah di pecat dari jawatan Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok tanpa dipanggil membela diri oleh pimpinan tertinggi PKR.

Begitu la nasib yang terpaksa di tanggung orang yang suka cakap banggakan diri.. Kalau ditempat dia tinggal di Taman Bandar Baru Sungai Lalang, orang yang berhampiran dengan rumah dia atau biasa berurusan membeli roti canainya dulu cukup kenal dengan sikapnya yang suka cakap megah dengan membanggakan diri sendiri.. bila la ni dah kena baru ang ada akai Din oiii..

Kelmarin, Pisau Kedah dapat maklumat dari pihak dalaman MPSP (K) yang mengadakan mensyuarat Ahli Majlis, Kerajaan Negeri Kedah telah mengambil tindakkan mengantung jawatan Din Roti Canai sebagai Ahli Majlis lantikan politik berkuat kuasa kelmarin. Menurut maklumat yang di beri lagi, Din Roti Canai gagal menghadirkan diri ke mensyuarat berkenaan tanpa sebarang alasan ( Mungkin malu dengan perbuatan diri sendiri ).

Dari sumber risikkan sebenarnya Din Roti Canai di perangkap geng sendiri yang berniat membunuh keriernya dalam PKR sebagai Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok serta orang kuat S.Manikumar ( Adun Bukit Selambau ) yang mempunyai masalah dalam PKR cabang Merbok..

Untuk pengetahuan semua, dalam PKR Cabang Merbok, parti itu sebenarnya berpecah kepada 3 puak di Bukit Selambau ( Kawasan DUN dalam Parlimen Merbok ). 1 Puak pro kepada K.Vashanthakumar yang sedang berkempen sakan untuk bertanding di Dun Bukit Selambau. 1 Puak lagi merupakan pro kepada Dr Krisnanmorthy ( Doktor Klinik Cinta Sayang, Taman Ria Jaya ) yang geli nak jadi calon juga... Manakala 1 puak lagi merupakan penyokong-penyokong S.Manikumar ( Adun Bukit Selambau ) yang kini di pinggirkan dari kepimpinan parti.

Din Roti Canai merupakan penyokong kuat kepada S.Manikumar yang kini telah di pinggirkan dari PKR, kemasukkan Din Roti Canai kedalam Ahli Majlis MPSP (K) merupakan hasil bantuan dari S.Manikumar.

Jadi Sekarang PKR cuba membersihkan pengaruh S.Manikumar di dalam PKR Cabang Merbok.. Maka Din Roti Canai juga turut terlibat kerana merupakan penyokong kuat S.Manikumar.

Nampak gayanya Din Roti Canai kena kembali membuka gerai roti canainya semula la lepas ni setelah keriernya dalam PKR sudah di bunuh orang PKR sendiri. 



Gambar di atas ini merupakan gambar gerai Din Roti Canai yang telah terbiar begitu saja selepas memegang jawatan sebagai Ahli Majlis MPSP(K). Lepas ni dia kena repair balik la...

Kalau la dia buka balik gerai roti canai dia tu pun lepas ni .. Pisau Kedah tak tau la adakah orang nak beli roti canai dari orang yang kaki lancap.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog