Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 12 April 2013

Hot !!! Kenyataan Terkini Dari Mustafa Ali Berkenaan Pelakon " Video Lucah Spender Putih"



Dalam aksi video lucah spender putih yang hangat di sebarkan ( Maaf video berkenaan Pisau Kedah tidak muat naik dalam blog Pisau Kedah, Kalau nak tengok klik sini  ) Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali enggan memberi apa-apa pun sebarang komen dalam kenyataan media yang di lakukan dan menyerahkan isu video lucah spender putih kepada peguam untuk mengambil tindakkan.



Persoalan Pisau Kedah... Kenapa Mustafa Ali tidak menggunakan cara Sumpah Muhabalah untuk menafikan perkara tersebut sedangkan sekiranya Mustafa Ali merasakan dirinya tidak melakukan perkara tersebut, Mustafa Ali berhak menafikan dengan melakukan Sumpah Muhabalah terlebih dahulu sebelum mengambil tindakkan undang-undang.

Tak perlu la mengambil sikap tidak mahu menjawab soalan..

Sekiranya Mustafa Ali melakukan Sumpah Muhabalah sudah pasti ianya sudah mencukupi untuk menafikan dan mengembalikan kepercayaan rakyat bahawa bukan dirinya yang berada dalam video lucah spender putih yang sedang hangat di sebarkan kini



2 ulasan:

Berita dari gunung berkata...

Hanya ANWAR saja yang pandai berpura dalam DUNIA. Manakala kebanyakan yang lain akan tersentak dan segera mencari lubang keluar.

Namun rakyat menanti HADI AWANG menilai semula pendirian beliau terhadap ANWAR..... dalam isu besi tak boleh cakap.

Tanpa Nama berkata...

takbirrrrrrrrrrrrrrrrr..he..he

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog