Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 12 April 2013

@Khalid_Ibrahim Betul Ka BN Akan Menang Cuma 7 Kerusi Parlimen ?? Mana Bukti ?? #TolakPR



Memang lawak gila apabila Khalid Ibrhim mengatakan Pakatan Haram akan memenangi 215 kerusi parlimen dari 222 kerusi parlimen yang di pertandingkan dalam PRU 13 berdasarkan kajian beberapa buah universiti. Kenyataan tersebut di lakukan Khalid Ibrahim ketika berucap di Majlis Pengumuman calon di Bandar Tun Razak semalam.

Agak-agak la nak kencing pun Khalid Ibrahim ooiiiii.. Tak kan kot BN hanya mampu menang 7 Parlimen saja ?? nak tunjuk bengap pun jangan la sampai tahap mengalahkan Ahli Parlimen Pokok Sena, Mahfuz Omar yang mempunyai otak setaraf budak PASti.

Pisau Kedah yakin pastinya penyokong PKR dari kem Azmin Ali terguling-guling ketawakan Khalid Ibrahim selepas mendengar kenyataan itu... Ye la..Majlis Pengumuman Calon di Bandar Tun Razak pun hanya mampu menarik kehadiran 200 orang, macam mana nak dapatkan 215 Kerusi Parlimen.... Apa fakta yang menujukkan kenyataan Khalid Ibrahim tu adalah benar ??

Kalau setakat cakap serkap jarang lepas tu mengatakan ianya merupakan hasil dari kajian Universiti.. Sapa-sapa pun boleh buat macam tu untuk menyedapkan telinga yang mendengarnya.

Pisau Kedah nak cabar la Khalid Ibrahim.. Kalau betul la apa yang di katakan itu.. Khalid Ibrahim perlu menamakan Universiti yang membuat kajian tu.. Kalau gagal berbuat demikian sah-sah Khalid Ibrahim merupakan pemimpin yang kuat menipu rakyat Selangor.

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog