Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 6 April 2013

Jom Kita Saksikan Hari Bersejarah Di Malam Ini Bersam @NajibRazak #ManifestoBN



Malam ini merupakan saat-saat yang di nantikan rakyat Malaysia apabila, YAB DS Najib Razak akan memperkenalakan Manifesto Barisan Nasional PRU 13 pada malam ini pada pukul 08.30 malam sehingga 10.30 malam di Stadium Putra, Bukit Jalil.

Ketahuilah Manifesto yang akan di perkenalkan YAB DS Najib Razak kali ini merupakan satu kesinambungan dasar dan polisi Kerajaan seperti 1 Malaysia dan Transformasi yang sudah YAB DS Najib Razak laksanakan sekarang ini.

Bagi yang tidak berkesempatan ke Stadium Putr, Bukit Jalil, ikutlah siaran langsung di malam ini di saluran TV 1, TV 3 dan Astro Awani.

Sama-sama kita doakan semoga Allah S.W.T memberkati perjuangan UMNO/BN selama ini dan memastikan Kerajaan yang sentiasa memberikan kebajikan kepada rakyat di beri mandat pada PRU 13 ini..

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog