Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Jumaat, 12 April 2013

Sah !!! Individu Bersama Jalang Merupakan Mustafa Ali Berdasarkan Rupa Dan Keunikan Suaranya. #TolakPR



Semalam dalam laman media serta di kedai-kedai makan panas bercakap soal video lucah Setiausaha Agung PAS, Mustafa Ali... Ada di antaranya yang percaya individu terbabit merupakan Mustafa Ali, ada juga yang tidak percaya individu terbabit merupakan Mustafa Ali

Bagi Pisau Kedah, Pisau Kedah yakin individu dalam video terbabit merupakan Mustafa Ali.. Tapi maaf la Pisau Kedah tidak mahu memuat naik video terbabit dalam blog Pisau Kedah sebab terlalu menyampah tengok video orang yang melakukan dosa besar tapi tunjuk alim depan penyokong.

100% Pisau Kedah yakin bahawa individu terbabit merupakan Mustafa Ali kerana dari segi rupanya sememang sebijik malahan yang uniknya dari segi suara pun sama dengan suara Mustafa Ali.. Pisau Kedah tak rasa ada individu mampu meniru suara dan gaya lenggok percakapan Mustafa Ali.

Kepada yang nak sangat tengok video tu. Anda boleh la Klik Di Sini untuk terus ke blog sahabat Pisau Kedah yang memuat naik video tersebut dalam laman blognya.

Pisau Kedah tak tau la nak kata apa lagi kalau individu seperti Mustafa Ali ini di angkat menjadi pemimpin oleh sebuah parti yang mengaku mereka memperjuangkan Islam..

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

he..he

Islam Agamaku berkata...

Meh saya nak kongsi satu cerita dimana Rasulullah SAW sendiri menutup aib sahabatnya.

Alkisahnya, Rasulullah SAW bersama sahabat dan umatnya sedang duduk didalam masjid sambil menunggu masuknya waktu Isyaq, secara tiba-tiba suasana didalam masjid itu menjadi riuh
masing-masing menunding jari mentertawakan sesama mereka dan mula menuduh antara satu sama lain.

Ketika bilal bangun untuk melaungkan azan Isyaq

Bangun seorang sahabat Nabi ini dengan suara yang lantang mengatakan

"Sebentar lagi orang yang kentut tadi pastinya akan keluar mengambil wuduk"

Rasulullah SAW hanya memerhati dari jauh gelagat sahabat-sahabatnya itu

Sahabat-sahabat Nabi nie pun terus menunggu gerangan siapakah yang akan keluar mengambil wuduk nanti, tetapi alangkah terkejutnya mereka yang keluar mengambil wuduk itu adalah Rasulullah SAW.


Kata Rasulullah SAW kepada sahabat-sahabatnya itu

"Aku masih ada wuduk, tetapi aku mahu mengambilnya semula. Jadi, aku ajak kalian semua mengambilnya semula bersamaku"

Jadi selamatlah si polan yang kentut tadi dari ditertawakan oleh sahabat-sahabatnya yang lain.

Lihat, Nabi SAW sendiri menutup aib sahabatnya. Kita sekarang (termasuklah saya). Astaga sesuka hati membuka aib orang saudara Islam kita pulak tu. Geleng kepala dibuatnya.

Tanpa Nama berkata...

Pisau kedah ni jenis dapat berita orang suap... dia nganga saja.. kalu org suap tahik.. tahik la dia baham.. ha ha ha. kalu kita beri nasihat baik2 dia makin angin.. makin menjadi jadi.. cepat2 lah taubat.. jangan jadi mcm che det tu.. jadilah lebih bagus drp ex mb selangor tu.. wasalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog