Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 2 April 2013

Selepas Tian Chua Dan Nurul Izzah, Teressa Kok Pulak Menghina Anggota Keselamatan Malaysia #OpsDaulat



Tak habis-habis lagi pemimpin-pemimpin Pakatan Haram menghina anggota Keselamatan Malaysia. 

Sebelum ini kita dapat melihat pemimpin seperti Tian Chua dan Nurul Izzah menghina anggota Keselamatan Malaysia. Kini pulak kita dapat melihat bagaimana pemimpin DAP, Teressa Kok menghina anggota Keselamatan Malaysia DIMANGSAKAN dalam tragedi pencerobohan Lahad Datu.


Dengan jelas dalam Video di atas ini, Teressa Kok mengatakan Anggota Keselamatan Malaysia yang sedang berjuang dan yang telah terkorban telah DIMANGSAKAN.

Apabila di tegur oleh Ketua Pemuda UMNO Seputeh berkenaan perkataan DIMANGSAKAN, Teressa Kok pulak melenting dengan mendakwa dia memahami perkataan yang di sebutnya itu.

Sudah terbukti Teressa Kok menganggap Anggota Pasukan Keselamatan yang mempertahankan Lahad Datu sebenarnya telah DIMANGSAKAN.

Teressa Kok patut tahu Anggota Keselamatan Malaysia yang di dakwanya DIMANGSAKAN itu merupakan perjuang. Seseorang perjuang sejati tidak pernah menganggap dirinya DDIMANGSAKAN di dalam mempertahankan Tanah Air yang tercinta. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog