Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 2 April 2013

Hot !!! Din Roti Canai Mengamuk Kena Pecat Dari PKR



Semalam Pisau Kedah ada mendedahkan Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok, Saharuddin Hamid atau di kenali Din Roti Canai telah di pecat dari parti serta di gantung tugas sebagai Ahli Majlis MPSP(K) oleh Kerajaan Negeri pada 2 hari yang lepas. ( Klik Sini )

Setelah di pecat dari jawatan dan parti, Din Roti Canai telah mempersoalkan tindakan pucuk pimpinan parti PKR memecat dia tanpa di berikan peluang untuk membela diri.

Apa yang menariknya, Din Roti Canai juga mempersoalakan kenapa pucuk pimpinan parti tidak memecat Anwar Ibrahim yang terbukti melakukan seks luar tabii berserta bukti video.
"Saya hanya melancap dan bukan saya melakukan kesalahan merogol ataupun meliwat. Ada pucuk pimpinan parti lebih teruk dari saya dengan melakukan seks luar tabii beserta bukti video adengan seks tetapi tidak dikenakan apa apa tindakan dari pihak parti PKR." 


Dari kenyataan Din Roti Canai, sudah jelas kebanyakkan kepimpinan akar umbi PKR mempercayai Anwar Ibrahim mempunyai masalah moral tetapi mereka tetap menyokongnya seperti mana PAS yang mengakui kononnya memperjuangkan Islam turut sama menyokong pemimpin yang mempunyai masalah moral .

Tak kan puak-puak PAS tak tahu, Nabi Muhammad S.A.W tidak mengakui Umat sekiranya seseorang itu melakukan hubungan sexs luar tabii. Apabila Nabi Muhammad S.A.W tidak mengaku Umat , puak PAS pulak nak angkat jadi pemimpin.. Perjuangan Islam apa kalau macam tu...?


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog